GSX 250 es

Info:
En god start motorcykel, som kan starte og køre, men har lidt motor problemer. Den har lige fået skiftet kobling og koblingskål. Den har fået skiftet pakninger, Batteri og oliefilter. Alt El virker dog kan hornet have en løs forbindelse. Motorens problemer er følgende, den har nogle gange problemer med og blive i det gear den er i. Der udover så bruger den meget olie fra motoren så det kunne tyde på at en af stempl ringene utætte.
Med afgift er synet i efteråret 2011.
Der medfølger en ekstra motor i adskildt form hvor blandt andet koblingen er taget fra. Ud over så medfølger der 3 nøgler en værksteds håndbog.

Fakta
Motor: 2-cylindret, 4-tkt luftkølet med 2 overliggende knastaksler. 4 ventiler pr. cylinder, i alt 8. Slagvolumen: 249ccm. Boring/slaglængde: 60.0/44,2mm. Effekt: 20 kW (27 hk) ved 10.000 o/m. Maks. drejningsmoment: 20 Nm (2,0 kgm) ved 8.000 o/m. Kompressionsforhold: 10,5:1 Karburatorer: 2 stk. Mikuni BS 30
Transmition: 6 trins gearkasse. Flerpladekobling i oliebad. Kædetræk.
EL-System: 12 volt, 200 watt vekselstrømsgenerator. elektronisk tænding. Batteri: 14 Ah.
Slet: Dobbelt, lukket rørramme. Affjedring for: Hydraulisk teleskopgaffel. Affjedring bag: Koventionel svinger med 2 stk. fjederben
Bremser: For 275 mm enkelt hydraulisk skivebremse. Bag: 160 mm tromlebremse.